דצמבר 2024
תנאי שימוש לאתר
מועדון צרכנות רפאל (מצר)
1.
הגדרות
בהתאם לקבוע בתקנון התכנית.
2.
כללי:
2.1 המפעיל
אחראי לנהל ולתפעל את הפלטפורמה עבור החברה וחברת האשראי.
3.1 הפלטפורמה
מוצעת לשימוש חברי המועדון בלבד, בכפוף לתנאי השימוש להלן, לתקנון התכנית,
למדיניות הפרטיות ולכל יתר המסמכים המחייבים, כהגדרתם בתקנון התכנית כפי שיהיו מעת
לעת, וכן בכפוף לכל תנאי ו/או הוראה נוספת המתפרסמים בפלטפורמה.
2.2 המפעיל
יהא רשאי לבצע שינויים בתנאי השימוש, לפי שיקול דעתו הבלעדי, מכל סיבה שהיא, בהתאם
להוראות כל דין. האחריות המלאה להכרת
תנאי השימוש חלה, בכל עת, על לקוח התכנית בלבד.
2.3 גלישה
בפלטפורמה ו/או רכישת מוצרים ו/או שירותים באמצעותה, מהווה את הסכמת חבר המועדון לכל
התנאים, ההוראות וההודעות המופיעות בפלטפורמה. לפיכך, אם אינך מסכים לתנאי
מתנאי השימוש שלהלן- הנך מתבקש שלא לעשות כל שימוש בפלטפורמה.
2.4 למונחים הנזכרים בתנאי השימוש תהא
המשמעות שניתנה להם בתקנון התכנית, אלא אם נקבע במפורש אחרת.
2.5 הסכמה לקבלת דיוור ודברי פרסומת: רישומך
כלקוח התכנית כהגדרתו בתקנון התכנית ואישור תנאי שימוש אלה ומדיניות פרטיות של
הפלטפורמה, מהווה את הסכמתך המפורשת לקבלת
דיוור מהמפעיל ו/או מי מטעמו בדבר ההטבות ו/או השירותים ו/או המוצרים ו/או כל דבר
אחר הקשור למועדון ולתכנים המוצגים בפלטפורמה, בהתאם להוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים),
תשמ"ב-1982.
אם ברצונך
לא לקבל דיוור או דברי פרסומת כאמור, תוכל לחזור בך מהסכמתך בכל עת ולהודיע למפעיל
על סירובך לקבלת דברי פרסומת או דיוור כאמור על-ידי בקשת הסרה. הדרך להסרה כאמור הינה
כמפורט בדיוור שנשלח אליך מהמפעיל.
3.
הרישום והשימוש בפלטפורמה
3.1. הצטרפות
לתכנית והתחלת צבירת נקודות הינה עבור לקוח התכנית בלבד, אשר זכאי להשתתף בתכנית, כאמור לאחר השלמת הרשמתו
בפלטפורמה ולאחר מילוי ההסכמות הנדרשות כפי שיהיו מעת לעת, לרבות תקנון התכנית,
מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש באתר, או כל דרך/מסמך אחר שיידרש (להלן: "המסמכים
המחייבים").
3.2. לצורך
הרישום לפלטפורמה, לקוח התכנית יידרש למסור, בין היתר, את הפרטים הבאים: תעודת
זהות, דואר אלקטרוני פרטי, טלפון סלולרי ו/או כל פרט זיהוי אחר בהתאם לדרישת המפעיל
מעת לעת.
3.3. רישומי
מחשב עיבוד הנתונים של המפעיל, בדבר ביצוע פעולות על ידי לקוחות בפלטפורמה ובאמצעותה,
יהוו ראיה
מכרעת לנכונות האמור בהם.
3.4. לתשומת
לב לקוח התכנית: אינך חייב על-פי חוק למסור פרטים אישיים או מזהים. הדבר תלוי ברצונך
ובהסכמתך. עם זאת, שימוש בפלטפורמה דורש הרשמה, במסגרתה תידרש למסור שם מלא, כתובת
דואר אלקטרוני אישית, מספר טלפון נייד ו/או כל פרט נוסף ככל ויידרש.
בנוסף, לצורך
רכישה בפלטפורמה ו/או מתן שירות לקוחות ייתכן ותידרש למסור פרטים אישיים נוספים,
כגון כתובת למשלוח, טלפון ליצירת קשר, פרטי אמצעי תשלום, וכל פרט נוסף אחר, לפי
שיקול דעת המפעיל. שדות המידע שחובה להשלים יסומנו במפורש. ללא מסירת הנתונים המתבקשים
בשדות החובה לא תוכל להשלים את הליך הרכישה ו/או להשתמש בפלטפורמה.
3.5. לקוח
התכנית רשאי לבצע רכישה בפלטפורמה, בכפוף למילוי כל התנאים המפורטים להלן:
3.5.1
לקוח התכנית הנו כשיר לבצע פעולות
משפטיות מחייבות. קטין (מתחת לגיל 18) או אדם אשר אינו כשיר לבצע פעולות משפטיות ללא אישור
אפוטרופוס, יראו את שימושו בפלטפורמה כאילו קיבל את אישור אפוטרופסו.
3.5.2
לקוח התכנית הינו בעל כתובת בישראל.
3.5.3
לקוח התכנית אינו רשאי להשתמש בפלטפורמה
ובתכנים באופן העלול להזיק, לשתק, לגרום עומס יתר או לפגוע בפלטפורמה, ברשתות תקשורת ובציוד תקשורת כלשהו,
או להפריע לשימוש של גורם אחר כלשהו ולהנאה שלו מהפלטפורמה. לקוח התכנית אינו רשאי לנסות לקבל גישה ללא הרשאה
לפלטפורמה, לתכנים, לחשבונות של אחרים או למערכות מחשבים או רשתות המחוברות אליה באמצעות
"פריצה" (Hacking) , "כריית סיסמאות" (Password Mining) או בכל אמצעי אחר. לקוח
התכנית אינו רשאי להשיג או לנסות להשיג תכנים או מידע כלשהם באמצעים שלא הועמדו לרשותו באופן מכוון על-
ידי המפעיל.
3.5.4
לקוח התכנית אינו מורשה לפרסם
בכל דרך שהיא תכנים שמטרתם שיווק ופרסום עצמו ו/או אחרים באמצעות התכנים המצויים
בפלטפורמה. .
3.5.5
לקוח התכנית לא יאסוף ו/או יוריד
ו/או יעתיק בדרך כלשהי רשימות של לקוחות ו/או מידע אחר לגבי לקוחות, ולא ישתמש
במידע ממין זה או יעבירו (תמורת תשלום או ללא תשלום) לאדם או ישות כלשהם.
3.6. מבלי
לגרוע מן האמור לעיל ולהלן, המפעיל רשאי לבטל עסקה שבוצעה בפלטפורמה ו/או למנוע ביצוע פעולה בפלטפורמה, באמצעות חסימת השתתפות
לקוח התכנית בפלטפורמה, בכל אחד מן המקרים הבאים:
3.6.1
לקוח התכנית ביצע מעשה בלתי חוקי
ו/או עבר על הוראות הדין.
3.6.2
לקוח התכנית הפר תנאי מתקנון התכנית
ו/או תנאי השימוש.
3.6.3
לקוח התכנית מסר בעת ההרשמה ו/או
לאחר מכן פרטים שגויים במתכוון.
3.6.4
לקוח התכנית ביצע מעשה או מחדל שיש
בו כדי לפגוע במועדון ו/או במפעיל ו/או חברת האשראי ו/או במי מטעמם ו/או בפעילות התקינה של הפלטפורמה ו/או במי מהספקים
ו/או בצד ג' כלשהו.
3.6.5
מבצע הפעולה התגלה כמי שאינו "לקוח
התכנית", כהגדרתו בתקנון התכנית.
3.6.6
ההטבה ו/או המוצר ו/או השירות אזל
מהמלאי.
3.6.7
הרכישה שבוצעה אינה רכישה לצרכי שימוש
עצמי. ויובהר: רכישה
מהפלטפורמה לצורך מכירה לאחר
אסורה בהחלט ותבוטל על ידי המפעיל.
3.6.8
היעדר אישור מחברת האשראי להשלמת
ביצוע פעולת רכישה.
3.7. פרטי
לקוח התכנית:
3.7.1
בעת ביצוע פעולת רכישה בפלטפורמה
מתחייב לקוח התכנית להזין את פרטיו האישיים, לרבות בין היתר את הפרטים הבאים: שם
פרטי, שם משפחה, מספר ת. זהות, מספרי טלפון, כתובתו בישראל, מיקוד, דואר אלקטרוני
ופרטי תשלום. כמו- כן, לעתים יידרש למסור פרטים נוספים ככל שיידרשו על ידי המפעיל ו/או
חברות האשראי השונות ו/או הספקים ו/או מוסדות פיננסיים ו/או אחרים, לצורך ביצוע
פעולה בפלטפורמה.
3.7.2
הגשת פרטים אישיים כוזבים הינה עבירה
פלילית כאמור בחוק העונשין, התשל"ז- 1977 והיא אסורה מכל וכל. המפעיל שומר על זכותו לבטל,
על פי שיקול דעתו הבלעדי, כל פעולה בפלטפורמה שנתגלתה ו/או שנחשדה כניסיון להונות, וכן לנקוט בכל האמצעים
המשפטיים ו/או האחרים העומדים לרשותו כנגד המבצע פעולות אסורות, לרבות הגשת תביעות
בגין נזקים שנגרמו ו/או שעלולים להיגרם לו ו/או למי מטעמו.
3.8. המפעיל
ו/או מי מטעמו אינם אחראים לכל טעות של לקוח התכנית בעת הקלדת נתוני הפעולה בפלטפורמה, לרבות טעות בהקלדת פרטיו
האישיים ו/או המזהים של לקוח התכנית.
3.9. תשלום:
3.9.1
חיוב לקוח תכנית בגין תמורת רכישה
שבוצעה על ידו באמצעות כרטיס אשראי, יבוצע באופן מיידי ולאחר קבלת אישור חברת
האשראי.
3.9.2
במקרה של פיגור בתשלום תמורת העסקה
שבוצעה ע"י לקוח התכנית, מכל סיבה שהיא, ישלם הלקוח ריבית כחוק.
3.9.3
רק "אישור הזמנה" בדבר
ביצוע עסקה שהתקבל בדואר האלקטרוני של לקוח התכנית ו/או באמצעות SMS, הכולל את פרטי ההזמנה הרלבנטיים, לרבות מספר ההזמנה
ופרטי הלקוח, יהווה אישור על קליטת ההזמנה
אצל המפעיל. רישומי מחשב עיבוד הנתונים של המפעיל בדבר ביצוע עסקה בפלטפורמה ובאמצעותה,
יהוו ראיה מכרעת לנכונות האמור בהם.
3.9.4
עסקה תיחשב כמושלמת רק לאחר הסדרת
אישור חברת האשראי לביצוע העסקה על ידי לקוח התכנית, ככל ונדרש. מועדי המשלוח ייספרו רק החל ממועד אישור
העסקה על ידי חברת האשראי. לא פעל הלקוח להסדרת האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה
על סירוב חברת האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, המפעיל יהא זכאי לבטל את הזמנתו.
4.
הצגת הצעות בפלטפורמה
4.1 המפעיל
יציג בפלטפורמה מגוון הטבות ו/או מוצרים ו/או שירותים למימוש ו/או לרכישה (להלן:
"ההצעה/ות"), על פי שיקול דעתם של המפעיל והחברה הבלעדי, לפרקי זמן
ובכמות כפי שימצא לנכון מעת לעת.
למפעיל ו/או לבתי העסק הזכות הבלעדית להוסיף ו/או לגרוע ממגוון ההצעות שיוצגו באתר
וכן לקבוע את תנאי רכישתם, לרבות אופן ומחיר.
4.2 עבור
כל הצעה יוצג "דף מכירה" הכולל את השם המסחרי של בית העסק הרלבנטי, תיאור
ההטבה ו/או המוצר ו/או השירות המוצע, לרבות מפרט (בהתאם לצורך), מחיר (בש"ח
ו/או בנקודות), פרטי אחריות
ואספקה, תנאי תשלום, פרטים ו/או תנאים רלוונטיים נוספים (להלן: "דף המכירה").
4.3 כל
המחירים המוצגים בפלטפורמה מצוינים בשקלים חדשים וכוללים מע"מ אלא אם צוין במפורש
אחרת בהצעה .
4.4 המפעיל
מפרסם בפלטפורמה את ההצעות ו/או מודעות הפרסומת של בתי העסק כפי שנמסרו לו על ידם. מובהר בזאת, כי האחריות הבלעדית
לנכונות ו/או לאופן הצגת מצגים שהוצגו ביחס להצעות תחול על בתי העסק בלבד וללקוח לא תהיה כל טענה נגד
המפעיל בקשר לכך, אלא אם הטעות בפרסום נפלה עקב טעות של המפעיל.
4.5 בהצגת
ההצעות בפלטפורמה אין משום הבעת דעה לגביהן, לרבות ביחס לאיכותם, אופיים או טיבם ע"י
המפעיל.
5.
אספקת המוצרים ו/או השירותים:
5.1 האחריות
לאספקת המוצרים ו/או השירותים, איכותם, מוצרים נלווים, מפרטים, שליחויות, וכל
הקשור לאופן הזמנת המוצר וקבלתו ולאחר מכן לאורך חיי המוצר- הינה באחריות בית העסק
בלבד ולא באחריות חברת האשראי ו/או החברה ו/או המפעיל.
5.2 בתי
העסק ידאגו לספק את המוצרים לכתובת בישראל בלבד, כפי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה
ובהתאם לתנאי האספקה שצוינו בדף המכירה הרלבנטי, אלא אם צוין אחרת בהצעה.
5.3 בתי
העסק יפעלו לספק רק מוצר ו/או שירות אשר
שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי. חישוב מועדי האספקה יחל ממועד קבלת אישור חברת
האשראי.
5.4 אספקת
המוצרים באמצעות שירות משלוחים ו/או הובלה של בתי העסק תהיה בהתאם לתנאים
ולמדיניות של
בתי העסק ו/או חברות השילוח.
5.5 באזורים
המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, כפי שמוגדרים ו/או כפי שיוגדרו מעת לעת על ידי
מערכת הביטחון
ו/או גורמי האכיפה, בתי העסק יהיו רשאים להעמיד את המוצרים ללקוח, במקום סמוך אשר
יתואם עימו
מראש.
5.6 דמי
המשלוח הנקובים בהצעה אינם כוללים הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל.
"הובלה חריגה" משמעה הובלה
לקומות גבוהות ללא אפשרות להוביל באמצעות מעלית ו/או הובלה הדורשת כוח אדם נוסף
ו/או אמצעים
מיוחדים ו/או הובלה הדורשת אמצעים מיוחדים לצורך הכנסת המוצר לבית לקוח התכנית
ו/או לשם העלאתו
לבית לקוח התכנית, לרבות באמצעות פירוק ו/או מנוף ו/או הובלה לקומה שאינה קומת
הכניסה בבית צמוד
קרקע. במקרה של הובלה חריגה כאמור, הספקים יהיו רשאים לגבות תשלום נוסף על התשלום
הנגבה בגין
הובלה רגילה, בהתאם לתקנון בית העסק הרלוונטי.
5.7 למען
הסר ספק יובהר, כי תשלום בגין הובלתו של מוצר לבית הלקוח אינו כולל חיבור ו/או
התקנה ו/או כל שירות
אחר למעט ההובלה, אלא אם נאמר אחרת מפורשות בדף המכירה הרלבנטי.
5.8 הוראות
מדריך הדואר של חברת דואר ישראל בע"מ יחולו על כל אספקה/ הובלה של מוצר
באמצעות דואר ישראל,
ויחייבו כל לקוח.
5.9 זמני
אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי הנקוב בדף המכירה כוללים את חישובם של ימי עסקים בלבד
(ימים א' עד
ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג וימי חול המועד).
5.10 לקוח
התכנית שבחר באופציה של איסוף עצמי (ככל שאיסוף עצמי כאמור היה אפשרי ביחס למוצר
שרכש) יבצע איסוף
עצמי תוך 21 ימים ממועד אישור ההזמנה או ממועד ביצוע התיאום עם בית העסק- לפי
המאוחר מביניהם. לקוח
שלא יאסוף את המוצר עד למועד כאמור, ייחשב כמי שהודיע על ביטול העסקה, ובמקרה
כאמור בית
העסק יהא רשאי לגבות מהמשתתף דמי ביטול כמפורט בסעיף 7 להלן.
5.11 בעת
אספקת מוצר רשאים בתי העסק ו/או מי מטעמם לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי שבאמצעותו שולמה העסקה ו/או הצגת
תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי, כתנאי למסירת המוצר.
5.12 במקרה
של אספקת מוצר ו/או שירות הדורשים רישום על פי כל דין, יבוצע הרישום על שם מבצע פעולת הרכישה ובהתאם לפרטים כפי
שנמסרו על ידו בעת ההרשמה.
5.13 פינוי
פסולת אלקטרונית:
על-פי הוראות החוק
לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע"ה- 2012 ("החוק לטיפול סביבתי"), במועד
האספקה של מוצר שנרכש שהינו ציוד חשמלי ואלקטרוני, רשאי הלקוח למסור לפינוי מוצר ישן שהינו ציוד
חשמלי ואלקטרוני דומה למוצר החדש שרכש, קרי מסירת מוצר
ישן מאותה קבוצת סיווג,
בכמות או במשקל דומים למוצר החדש הנרכש ללא תשלום או תמורה אחרת על כך. החזרת פסולת של ציוד חשמלי,
אלקטרוני וסוללות, תתבצע באותו האופן בו סופק הציוד החשמלי והאלקטרוני אשר נרכש על-ידי הלקוח.
פינוי המוצר הישן ייעשה ללא תשלום, למעט במקרה של הובלה חריגה ו/או פירוק המוצר, ובכפוף
לכל התנאים המפורטים להלן: (א) המוצר אותו הלקוח מעוניין לפנות יהיה מוכן לפינוי ומנותק מכל
חיבור לחשמל ו/או למים ו/או לגז ו/או כל חיבור אחר ללא צורך בהמתנה לכך מצד המוביל; (ב) פינוי המוצר
יהיה מהכניסה לבית ומאותה קומה בה נמסר המוצר החדש בלבד; (ג) המוצר אינו מזיק ו/או אינו מהווה סיכון
בריאותי ו/או בטיחותי. הובלה חריגה הינה, הובלה המצריכה היערכות מיוחדת כגון פירוק המוצר הישן, כולו או
חלקו ו/או במקרה בו נדרש אמצעי מיוחד לצורך הוצאת המוצר הישן מבית הלקוח כגון מנוף- וזאת ע"פ
שיקול הספקים ו/או המוביל מטעמם.
6.
אחריות בגין מוצרים ו/או שירותים:
6.1 ככלל
חברת האשראי ו/או החברה ו/או המפעיל אינן צד לעסקה ו/או להטבה הניתנת בבתי העסק
וכן אינן היצרן ו/או היבואן של המוצרים ו/או השירותים המוצעים בפלטפורמה, אלא אם
צוין אחרת. כמו כן לא יהיו אחראים במישרין ו/או בעקיפין לעסקה
ו/או להטבה ו/או לשירותים, לפרסומים, למוצרים, לטיבם, לאיכותם, למחיריהם, לכמותם
במלאי, למועדי אספקתם, לשירות והאחריות בגינם, לרבות שירות ואחריות לאחר המכירה,
מימוש השוברים, למפרט הטכני, לתיאורם וכיו"ב והאחריות על כך תהיה על בתי
העסק בלבד, גם במקרה של פשיטת רגל ו/או חדלות פירעון. חברת האשראי והחברה
והמפעיל אינם אחראיים לפעילות לקוח התכנית עם המוצר וכל ההיבטים הנגרמים משימוש
במוצר, כמו גם לתכני המוצר ותיאורו.
6.2 המפעיל
ו/או החברה ו/או חברת האשראי לא יהיו אחראים
להרכבתם ו/או להתקנתם של מוצרים שנרכשו בפלטפורמה, ואלא אם נאמר מפורשות אחרת, אחריות זו תחול על הלקוח בלבד
ועל חשבונו.
6.3 מבלי
לגרוע מהאמור לעיל, המפעיל ו/או החברה ו/או חברת האשראי אינם אחראים לאיחור או עיכוב
באספקה ו/או לאי אספקה בנסיבות
של כוח עליון ו/או בנסיבות אחרות שאינן בשליטתו, כגון: שביתות ו/או תקלות, לרבות אך
לא רק תקלות
במערכות מחשוב, טלפון ו/או שירותי האינטרנט וכיוצ"ב. כמו כן, עלולים להיווצר עיכובים
במועדי האספקה
בשל ריבוי הזמנות ומשלוחים בימי מכירה מיוחדים בפלטפורמה. במקרה של איחור או עיכוב
באספקה הידועים
מראש למפעיל ו/או לבתי העסק, ינקטו המפעיל ו/או בתי העסק (בהתאם לעניין) במרב המאמצים
בכדי ליידע
את הלקוח מראש בדבר האיחור או העיכוב הצפוי כאמור, בהתאם לפרטי ההתקשרות אשר נמסרו על ידי לקוח התכנית במועד הרכישה.
6.4 במקרה
של איחור באספקת מוצר ללקוח, יהא הלקוח רשאי לבטל את העסקה במועדים הקבועים בדין, בהתאם למפורט בסעיף 7 להלן. המפעיל
אינו אחראי ולא יישא בכל נזק ישיר ו/או עקיף, תוצאתי או מיוחד שייגרם ללקוח בגין כל איחור,
עיכוב או כשל באספקת הטבה או מוצר או שירות- תהא עילת התביעה אשר תהא- לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת
רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
6.5 . למען הסר ספק, יובהר שאלא אם נקבע אחרת בדף המכירה הרלבנטי
או על פי דין, הלקוח יהא אחראי באופן בלעדי
לתחזוקה ולשירות הנדרש למוצר
הנרכש על ידו באמצעות הפלטפורמה.
6.6 נפלה
טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה בתיאור הטבה או מוצר או שירות כלשהו ו/או במחיריהם,
לא יחייב הדבר את
המפעיל ו/או את החברה ו/או חברת האשראי. תמונות ההצעות בפלטפורמה והפרסומים נועדו להמחשה
בלבד ואין לראות בהם מחייבים ביחס להצעה, וכן ייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות בפלטפורמה,
חלקן
או כולן, לבין השירותים ו/או המוצרים הנמכרים בפועל.
6.7 המפעיל
ו/או החברה יהיו רשאים מעת לעת לשנות
ולעדכן את רשימת בתי העסק ו/או המוצרים ו/או השירותים ו/או השוברים המופיעים בפלטפורמה
בכל עת, לפי שיקול דעתם הבלעדי.
6.8 הסימנים
המופיעים בפלטפורמה הם סימני מסחר קנייניים של המפעיל ו/או המועדון ו/או חברת
האשראי ו/או של בתי העסק השונים ואין לעשות כל פעולה שיש בה כדי לפגוע בזכויות
הקניין בסימנים אלה.
6.9 במקרה
שתתקבלנה תלונות מצד לקוח התכנית בגין האמור בפרק זה, המפעיל יפעל במאמצים סבירים ומקובלים אל מול בתי העסק בכדי לנסות
ולפתור את התלונות באופן המיטבי לטובת לקוח התכנית.
7.
מדיניות ביטולים
7.1.
ככלל, הרוכש רשאי לבטל כל עסקת רכישה שביצע בפלטפורמה
בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן")
ותקנותיו. זאת, למעט שירותי תיירות הניתנים במלואם מחוץ לישראל.
7.2. תנאי
ביטול במקרים ספציפיים:
סוג הממכר |
תנאי הביטול |
מוצר |
מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת הנכס או
מיום קבלת אישור הזמנה- לפי המאוחר מביניהם, ובכפוף לתשלום דמי ביטול כחוק. |
שירותי
הארחה/ נסיעה/ חופש/ בילוי |
בתוך
14 ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת אישור הזמנה- לפי המאוחר מביניהם, ובתנאי
שהביטול ייעשה 7 ימים לפחות שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות
להינתן, ובכפוף לתשלום דמי ביטול כחוק. |
שירותי תיירות הניתנים במלואם מחוץ לישראל |
בהתאם למדיניות הספק הספציפי. לתשומת
ליבכם! לעיתים מדיניות הספק לא מאפשרת ביטול כלל. |
שירותים
שאינם הארחה/ נסיעה/ חופש/ בילוי |
בתוך
14 ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת אישור הזמנה, לפי המאוחר וכמפורט להלן:
בעסקה מתמשכת- בין אם הוחל במתן השירות ובין אם לאו, ובעסקה שאינה עסקה מתמשכת-
בתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות 2 ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור
השירות להינתן, ובכפוף לתשלום דמי ביטול כחוק. |
מנוי
למכון כושר |
בכל
עת, בכפוף לתשלום דמי מנוי ו/או דמי ביטול כמפורט בסעיף 7.10.2 להלן. ביטול
העסקה ייכנס לתוקף בתום 30 ימים ממועד מסירת הודעת ביטול בכתב. |
טובין פסידים (כגון מוצרי מזון)/ מידע כהגדרתו
בחוק המחשבים/ טובין שיוצרו במיוחד עבור הרוכש בעקבות העסקה/ טובין הניתנים
להקלטה, לשעתוק או לשכפול שהרוכש פתח את אריזתם המקורית |
לא ניתן לבטל את העסקה |
7.3. הודעת
ביטול:
7.3.1
הודעה על ביטול עסקה ("הודעת
ביטול"), אלא אם כן צוין אחרת מפורשות בתנאי השימוש, תימסר למפעיל באחת
או יותר מהדרכים הבאות: משלוח פקס למס': 074-7223650 / בדואר רשום לכתובת: רח'
רפפורט 3, ת. ד. 56 , כפר סבא 4465141 / משלוח הודעה דרך צור קשר / בטלפון שמספרו:
077-6149654 / בעמוד הראשי של הפלטפורמה, המצוי בכתובת: https://metzer.htzone.co.il/contact.
7.4. הודעת
הביטול תכלול את מלוא הפרטים שלהלן: שם לקוח התכנית + מס. תעודת הזהות שלו + מס.
ההזמנה שאותה הוא מבקש לבטל. הודעת ביטול שלא תכלול את מלוא הפרטים שצוינו לעיל-
לא תטופל. המפעיל לא יישא באחריות לנזק כלשהו שייגרם ללקוח התכנית עקב מסירת הודעת
ביטול שפרטיה שגויים ו/או חסרים.
7.5. לעניין
הודעת ביטול הניתנת באמצעות הטלפון- בזמן השיחה לקוח התכנית יידרש למסור
לנציג את שמו+ מס. ת. הזהות שלו+ מס. ההזמנה שאותה הוא מעוניין לבטל+ 4 הספרות
האחרונות של אמצעי התשלום שבאמצעותו שולמה העסקה שאותה מבקש לבטל. יובהר, כי ללא
מסירת מלוא הפרטים כאמור, לא יבוצע ביטול העסקה באמצעות הטלפון.
7.6. לעניין
הודעת ביטול הניתנת באמצעות הפלטפורמה- ביטול העסקה יבוצע רק בכפוף לעמידת
המבקש בתנאי הביטול (ראו סעיף 7.2 לעיל). במידה שהמשתתף לא עמד בתנאי הביטול
כאמור- בקשתו לביטול העסקה לא תבוצע.
7.7. תוצאות
ביטול עסקה ע"י משתתף עקב פגם/ אי התאמה (בין המוצר/ שירות לבין הפרטים
שנמסרו אודותיהם)/ אי אספקה במועד-
7.7.1
בעת ביטול עסקה בנסיבות כאמור- לקוח
התכנית יחזיר את המוצר לרשות בית העסק באותו האופן שבו קיבל את המוצר (איסוף עצמי/
שליח/בית העסק), וכל סכום ו/או נקודות ששילם לקוח התכנית בגין הנכס/ השירות יושב
לו במלואו, והמפעיל/ בית העסק (לפי העניין) לא יגבה דמי ביטול כלשהם.
7.8. תוצאות
ביטול עסקה ע"י משתתף מכל סיבה אחרת (שאיננה אי התאמה/ אי אספקה במועד) כמפורט בסעיף 7.7 לעיל
-
7.8.1
בעת ביטול עסקה בנסיבות כאמור- לקוח
התכנית יחזיר את המוצר למקום עסקו של הספק וכל סכום ששילם לקוח התכנית בגין הנכס/
השירות יושב לו לאחר גביית דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר העסקה או 100 ₪- לפי
הנמוך מביניהם.
7.8.2
"מחיר העסקה" הינו: מחיר המוצר/
שירות בתוספת כל הוצאה, התחייבות של המפעיל בשל דמי הובלה, משלוח, אריזה, כל הוצאה
או התחייבות אחרת של המפעיל בקשר עם ההתקשרות בעסקה או בשל ביטולה.
7.8.3
במידה שביטול העסקה בוצע לאחר
שהמוצר נשלח ללקוח התכנית (בין שהמוצר הגיע אל לקוח התכנית ובין שהמוצר טרם הגיע
אליו), השבת הכסף ו/או הנקודות ללקוח התכנית תתבצע רק לאחר החזרת המוצר יחד עם כל
מתנה והטבה שניתנה ללקוח התכנית- למקום
עסקו של הספק. הוצאות הובלת המוצר והחזרתו לבית העסק יחולו על לקוח התכנית.
7.8.4
ביחס למוצרים שבהם המפעיל מוגדר
כ"ספק" המוצר בדף המכירה- בכל מקרה של ביטול עסקה בנסיבות כאמור בסעיף 7.8
זה- על לקוח התכנית להחזיר את המוצר למקום עסקו של המפעיל- רח' רפפורט 3 , כפר
סבא.
7.9. המפעיל
רשאי לתבוע את נזקיו במקרה שבו ערכו של המוצר פחת כתוצאה מהחזרת מוצר שלא באריזתו
המקורית/ שאריזתו הושחתה ו/או לאחר שמצבו שונה לרעה בזמן שהיה ברשות לקוח התכנית
ו/או בשל נזק/ קלקול שנגרמו למוצר בזמן שהיה ברשות לקוח התכנית ו/או בשל הרכבה
שבוצעה במוצר.
7.10.
תוצאות ביטול מנוי למכון כושר (עסקה לתקופה קצובה
מסוג מנוי למכון כושר):
7.10.1 שים
לב! המועדון ממליץ לך לקרוא היטב, טרם ביצוע הרכישה, את תקנון מכון הכושר הספציפי
שבו אתה מעוניין לרכוש מנוי ולעמוד על תנאיו, לרבות תנאי ביטול המנוי. התקנונים
מפורסמים, לנוחיותך, בעמודי המכירה של המכונים השונים, בפלטפורמה ו/או באתר בית
העסק.
7.10.2 במקרה
של ביטול מנוי, הספק ישיב ללקוח התכנית את התמורה ששילם או יבטל את חיובו בשל
העסקה, בניכוי כל התשלומים כמפורט להלן, בלבד:
7.10.2.1
דמי מנוי- החלק היחסי מהתמורה
בעד המנוי בגין התקופה שעד למועד כניסת הביטול לתוקף.
7.10.2.2
דמי ביטול בגובה מכפלת מספר
החודשים מהמועד שבו הוחל בביצוע העסקה ועד למועד כניסת הביטול לתוקף, בהפרש שבין
המחיר החודשי בעסקה ובין המחיר החודשי במסלול חלופי, ובלבד שהספק גילה ללקוח
התכנית בכתב, טרם ההתקשרות, את המחיר החודשי במסלול החלופי ובכל מקרה, דמי הביטול
יהיו מוגבלים לסכומים כמפורט בטבלה שלהלן:
מועד
הביטול |
דמי
הביטול שייגבו מהרוכש |
בשליש
הראשון של תקופת המנוי |
25%
מהתמורה או הסכום שהיה על המשתתף לשלם עד לתום התקופה (לולא הביטול)- לפי הנמוך
מביניהם. |
בשליש
השני של תקופת המנוי |
20%
מהתמורה או הסכום שהיה על המשתתף לשלם עד לתום התקופה (לולא הביטול)- לפי הנמוך
מביניהם. . |
בשליש
השלישי של תקופת המנוי |
17%
מהתמורה או הסכום שהיה על המשתתף לשלם עד לתום התקופה (לולא הביטול)- לפי הנמוך
מביניהם. |
8.
ביטול מכירה והפסקת פעילות האתר
8.1 בכל
מקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור:
פעולת מלחמה, איבה, טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר, מגיפה,
שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי, תקלות במערכת
טלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות וכל סיבה אחרת שאינה בשליטת המועדון, המפעיל
יהא רשאי לבטל את ההתקשרות עם לקוח התכנית כולם או חלקם ו/או להפסיק את פעילות הפלטפורמה.
8.2 כל
המוצרים ו/או השירותים המוצעים למכירה בפלטפורמה מצויים במלאי. ואולם, אם בשל
נסיבות מיוחדות שלא ניתן היה לצפותן בעת ההזמנה אזל המוצר מהמלאי, תימסר על כך
הודעה ללקוח התכנית ויוצע לו, ככל שיתאפשר, מוצר חלופי שווה ערך או שכספו יושב לו
במלואו, לפי בחירתו ובהתאם לאפשרויות הספק, אותה העת, להציע ללקוח התכנית מוצר
חלופי שווה ערך . בוטלה מכירה כאמור המפעיל ו/או הספקים ו/או מי מטעמם לא יהיו
אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתתף או לצד שלישי
כלשהו, לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר ו/או השרות אצל צד שלישי במחיר גבוה
יותר.
8.3 במידה
ותחולנה טעויות ו/או שגיאות הקלדה, בתיאור המוצר ו/או השירות, במחירו, בתנאי
התשלום, בתמונת המוצר/ שרות או בכל תוכן אחר שהתקבל מהספק, רשאי המפעיל, על פי
שיקול דעתו הבלעדי, לבטל את פעולת הרכישה הספציפית.
9.
שירות לקוחות
שירות הלקוחות של המפעיל
זמין בימים א-ה, בין השעות: 9:00-16:30 דרך ממשק "צור קשר" בפלטפורמה
וכן בטלפון: 077-6149654.
10. הגנת
הפרטיות, מאגרי מידע, העברת מידע ושימוש במידע
10.1
שם לקוח התכנית ו/או פרטים
נוספים שהזין בעת ההרשמה נועדו לשימושו האישי בלבד. לקוח התכנית נדרש לשמור על סודיותם. בחר לקוח התכנית להעבירם
לאחר או לאפשר לאחר לעשות בהם שימוש, בכל דרך שהיא, המפעיל יהא רשאי להניח שכל מי שביצע
פעולה באמצעות שם לקוח התכנית עשה כן על פי
הרשאת לקוח
התכנית. ובכל מקרה, המפעיל לא יישא באחריות לכל פגיעה בפרטיות לקוח התכנית שתיגרם עקב
שימוש לא
מורשה כאמור.
10.2
מדיניות הפרטיות של הפלטפורמה
ושל חברת האשראי המפורסמת במסגרת עמוד
הכניסה הראשי לפלטפורמה (לצד תנאי השימוש ותקנון התכנית) מהווים חלק בלתי נפרד
מתנאי שימוש אלה.
10.3
באחריות לקוח התכנית המשתמש
בפלטפורמה לבדוק ולוודא מראש את תקנון התכנית, תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות, כתנאי לכל שימוש
בפלטפורמה. נוסחה המעודכן של מדיניות
הפרטיות בפלטפורמה הוא הקובע, והיא עשויה להשתנות מעת לעת, לפי שיקול דעתו
הבלעדי של המפעיל.
10.4
מובהר כי מדיניות הפרטיות של הפלטפורמה
לא חלה על אתרים של בתי עסק ו/או מפרסמים ו/או צדדים שלישיים אחרים, לגביהם חלה מדיניות
הגנת פרטיות נפרדת כפי שנקבעה על ידם.
10.5
קישורים באתר וקישורים אל
האתר:
10.5.1 האתר
מכיל קישורים (Hyperlink) אל
מקורות מידע או משאבים אחרים המצויים באתרים אחרים ברשת האינטרנט ומהם. קישורים אלה
עשויים להשתנות מעת לעת בהתאם לשיקול דעתו של המפעיל. אם לא נאמר אחרת, קישורים אל הפלטפורמה
וממנה לא יתפרשו כהבעת תמיכה ו/או כמתן חסות במפורש או במשתמע על ידי המפעיל לאותם מקורות אחרים.
10.5.2 המידע
המצוי באתרים המקושרים הינו באחריותם הבלעדית של בעלי האתרים המקושרים. לפיכך, לא יוכל לקוח להעלות טענות ו/או דרישות
כלפי המפעיל
10.5.3 המפעיל
אינו אחראי לתקינות, זמינות ולמהירות פעולתם של הקישורים לאתרים אחרים הנמצאים באתר.
10.5.4 כל
מגע עם גורמים חיצוניים לפלטפורמה שנעשה באמצעות הקישורים המצויים בפלטפורמה, לרבות
מפרסמים ו/או
השתתפות במבצעי קידום מכירות, לרבות תנאי האספקה והתשלום תמורת הסחורות, השירותים וההתקשרויות, וכל תנאי, חיוב או מצג
הקשורים לעסקים או למבצעים אלה, מתקיימים אך ורק בין לקוח התכנית לבין הגורם החיצוני. המפעיל לא יהא
אחראי ולא יישא בחבות לגבי כל חלק של עסקאות או מבצעים מעין אלה.
10.5.5 לקוח
התכנית רשאי ליצור ו/או לקבוע קישורים אל הפלטפורמה באתר אינטרנט אחר, לרבות
"קישורים עמוקים" (Deep Links) ובלבד שלא ייווצר הרושם, כי קיים קשר של חסות ו/או כל
קשר אחר בין הפלטפורמה לאתר המקושר. הלקוח
אינו רשאי לקבוע קישורים אל הפלטפורמה באמצעות טכנולוגיות Framing ו/או בכל טכנולוגיה אחרת, באמצעותה מוצגים למשתתפים באופן משולב
תכנים מהפלטפורמה ומהאתר המקושר.
10.5.6 המפעיל
אינו אחראי לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים בפלטפורמה והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית.
10.6
בעלות וזכויות יוצרים:
10.6.1 תנאי
השימוש מעניקים ללקוח התכנית הרשאה להשתמש בפלטפורמה על- פיהם בלבד. זכויות הבעלות
בפלטפורמה ובתכנים,
לרבות כל זכויות הקניין הרוחני, יוותרו בכל עת בבעלות החברה ו/או חברת האשראי ו/או
המפעיל ו/או בתי העסק בלבד.
10.6.2 הפלטפורמה
על כל המידע והתכנים הכלולים בה, לרבות טקסטים, איורים, גרפיקה, צליל, קטעי גרפיקה, יישומי תוכנה, גרפים, ותמונות, הינם
רכושו של המפעיל ו/או בתי העסק ו/או מי מטעמם והם מוגנים על- ידי חוקי זכויות היוצרים של מדינת ישראל, אמנות בינ"ל
וחוקי זכויות יוצרים של מדינות אחרות. כל הזכויות שמורות למפעיל ו/או לבתי העסק .
10.6.3 אלא
אם נאמר אחרת במפורש, הפלטפורמה והתכנים שבה מיועדים לשימוש אישי ולא מסחרי. למעט לשימוש פרטי אישי, הלקוח אינו רשאי להעתיק,
לשנות, להפיץ, לשדר, להציג, לבצע, לשכפל, לפרסם ולאחסן תוכנו של פלטפורמה זו וכל תוכן אחר
שהתקבל באמצעותה, באופן חלקי או מלא, זמני או קבוע. הלקוח אינו רשאי להעניק רישיונות עבור,
ליצור עבודות הנגזרות מתוך, להעביר או למכור כל מידע, תוכנה, מוצרים או שירותים שהושגו מהפלטפורמה.
10.6.4 לקוח
התכנית אינו רשאי לשלוח ו/או לגרום לשליחה של שאילתות אוטומטיות מכל מין וסוג שהוא
לפלטפורמה ללא
רשות מפורשת של המפעיל אשר תינתן בכתב ומראש.
10.6.5 סימני
המסחר וכל הסימנים האחרים המצויים בפלטפורמה הם סימני מסחר קנייניים של בעליהם. הלקוח אינו רשאי לעשות כל פעולה העלולה
לפגוע בזכויות הקניין בסימני המסחר של המפעיל ו/או של בתי העסק.
11. אחריות
לתפעול הפלטפורמה
11.1 המפעיל
עושה כל מאמץ על מנת לשמור על תקינות פעילותה של הפלטפורמה. ואולם, המפעיל אינו מתחייב כי השירות בפלטפורמה לא יופרע,
יינתן כסדרו בלא הפסקות, קלקולים או תקלות, לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת, והוא
לא יהיה אחראי באופן כלשהו לתקלות ו/או שיבושים ברשת האינטרנט העולמית ו/או בקווי בזק ו/או בקווי
התקשורת הבין- לאומיים המאפשרים את שירותי הגישה בחיוג לרשת האינטרנט. מבלי לגרוע מהאמור, המפעיל
לא יישא במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי לכל בעיה טכנית המונעת מן הלקוח מלבצע פעולה כלשהי
בפלטפורמה או לעדכנה.
11.2 במקרה
של תקלה טכנית ו/או כל סיבה אחרת שהיא, שבגינה לא ניתן לממש את הנקודות בפלטפורמה,
לא יינתן כל זיכוי ו/או החזר כספי ו/או צבירה ללקוח התכנית שיבחר בכל זאת לרכוש
מוצרים/שירותים בבית העסק באמצעי תשלום חלופי.
11.3 המפעיל
לא יישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתיעשה ע"י לקוח התכנית בפלטפורמה או בגין
כל גורם אחר
שאינו בשליטתו המלאה.
11.4 מבלי
לגרוע מכלליות האמור לעיל, אין להכניס שינויים, להעתיק, להפיץ, לשדר, להציג, לבצע,
לשכפל, לפרסם, למכור פריט מפרטי המידע, התוכן, התוכנה או השירותים שמקורם בפלטפורמה.
12. שונות:
12.1 המפעיל
רשאי לשנות מעת לעת, על פי שיקול דעתו הבלעדי, את תנאי שימוש אלה גם לאחר פרסומם, וזאת בהתאם
להוראות כל דין.
12.2 סעיפי
תנאי השימוש אלה הינם תוספת להוראות הסכמי ההנפקה של חברת האשראי כחלק מתהליכי
ההצטרפות לכרטיס המועדון, וכן למסמכים נוספים והסכמות שנלקחו בתהליכי ההצטרפות
וההרשמה לתכנית המועדון ולמסמכים המחייבים, אשר עשויים להשתנות מעת לעת.
12.3 רישומי
הפלטפורמה הינם ראיה מכרעת בכל הקשור לתנאי שימוש אלה ולנושאים המוסדרים בהם,
ומבלי לגרוע מכלליות האמור, לרבות בכל הקשור לצבירה.
12.4 על
התכנית ועל השימוש בפלטפורמה יחולו דיני מדינת ישראל בלבד. זאת למעט במקרים בהם
הדין הישראלי מפנה אל הדין הזר, שאז יחול הדין הזר. לבתי המשפט בתל אביב- יפו תהא
הסמכות הבלעדית לדון בכל מחלוקת הנובעת מתנאי השימוש שלעיל.
12.5 תנאי
שימוש אלה מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, והינם מתייחסים לנשים וגברים כאחד.
פרטי
ההתקשרות עם המפעיל:
היי
ביז בע"מ
רח'
רפפורט 3, ת.ד. 56, כפר-סבא 4465141
כתובת לפניות: https://metzer.htzone.co.il/contact
טל': 077-6149654
פקס: 074-7223650